Mycket som snurrar runt

Mycket tankar som snurrar runt i huvudet......

Flytten

Jonnas provresultat på EKG

Människors oförståelse

Lyckan över min lilla familj & fina vänner

Skit pollen allergi

Sluta amma

Träningen som aldrig hinns med men som är ett måste

Hur någon kan förgylla ens dag med bara ett samtal eller sms

Hur man ena dagen kan må så jävla bra å nästa skit


Livet är fyllt av både bra och dåliga saker, tycker det är för jädra synd att dom dåliga ofta suddas bort....en fasad hålls uppe. Människor mår illa om man inte mår bra....alla dagar är olika och vi som individer är unika.
Jag är en glad person, men jag har känslor. Dom har jag lärt mig att jag inte kan gömma. Sen flera år mår jag så mycket bättre av att inte stänga inne allt utan bearbeta eftersom. Å ta vara på dom där stunderna där lyckan bara spirar :D
Livet är inte alltid härligt att leva och orättvist för många. Dom där rosa molnen som vissa svävar på jämt, kan dom köra upp i .....;)
Men vi får inte glömma bort att glädjas med vår omgivning, avundsjuka kommer du inte långt på.
Älska mer<3


Kommentarer
Postat av: Erika

Så himla klokt Linda och varför kan inte människor försöka trösta och hjälpa istället för att tycka att det är så himla jobbigt när vi finns där för dem när de mår dåligt för annars är man en dålig vän. men tillbaka ska de inte ge något eller då är man för jobbigt för att ha att göra med. Tyvärr så är allt för många sådana och det är så man ser vilka som verkligen finns för en. Och man måste få göra saker på sitt sätt det som funkar bäst för en sj och som man känner att det passar ens egen takt eller det här funkar för en sj.



Jag har nog blivit beroende av att noppa mina ögonbryn nu också. Har inte vetat riktigt hur man ska göra innan he he.



Kram

2012-06-12 @ 23:09:17
URL: http://rabarberkalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0