Babyfötter

Julbordet i Fredags var verkligen pricken över i för mig. God mat, människor jag tycker om, härligt Live-band, fin julklapp och lite ego-boost.
Under året har jag verkligen lagt ner ett stort jobb som Arbetsledare i min grupp, jag jobbar alltid hårt, men det här året känns de som lite extra, mycket som inte syns för de andra alla gånger men har så många funderingar och förslag på hur jag vill förbättra för alla parter- Brukare, Anhöriga & Assistenter.
Under året året skulle ett pris utdelas i ett projekt. Min arbetsgrupp och en annan blev nominerad, nu föll vi på mål-linjen men de känns så himmla bra att vi blev nominerade, nu går jag på föräldraledighet med flaggan i topp!
From imorgon betalar Försäkringkassan ut min "lön".

Helgen har varit både bra å dålig. Jonna startade upp med en förkylning, men tog sig iväg på Prinsesskalas tack å lov =) Sen blev de inget jobb för Stefan på Lördag vilket kändes lite surt eftersom man planerat utifrån det, men, men...
Söndagen blev de en riktig vilodag för mig å Jonna, ungen hade tom feber men de märks ju knappt på denna "piggelin". Hyde filmer &  lagade ingen mat på hela helgen :D

Idag gjorde jag ett premiärbesök hos Fotvårdaren. Fick ett presentkort av älsklingen :)
Kändes både underbart & lite läskigt. Någon annan som pillar med ens fötter. Men jag kan ju säga att nu ser mina fötter riktigt fina ut och känns som ett par Babyfötter!!!

Idag fyller en av Jonnas bästa vänner Molly 4år! Här är en bild av dem på Jamtli Sommaren 2010.


Kommentarer
Postat av: Helena

Fina tjejerna!!! När man tittar på kort ser man verkligen hur mycket dom växer!

Vi hittade bilder från när vi var på yran i somras och dom åkte karuseller och det är så stor skillnad på dom nu och då :-)

Njut nu av din föräldraledighet Linda, den har du förtjänat!



Kramar <3

2011-12-20 @ 13:10:34
URL: http://http:/helenasfamiljohem.blogspot.com
Postat av: Mona

Du (ni ) har verkligen jobbat hårt och jag är så stolt över er, gladast är nog Sofia som får det såå bra. Kan inte ha en bättre arbetsledare. Massor med kramar och längtar tills du är tillbaka <3

2012-02-01 @ 08:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0