Känslor

För många verkar det vara tabu att tala om att man mår dåligt, då är man svag.....den perfekta ytan försvinner. Nu menar jag inte att man måste tala om det men det kan vara skönt att göra det.
Jag har haft de tufft i några veckor nu. Jobbigt när någon man älskar mår dåligt, för mig har det varit många samtidigt. Själv vill jag inget annat än att vara jätte lycklig och längta efter Sigge, men den tiden verkar få komma sen.

Ikväll har vi bara legat å myst hela familjen, vi passar verkligen på med Jonna nu....när hon var mindre fick vi inte ens krama henne, hon fick panik. Ligga ner var omöjligt, då kunde man ju bli trött, haha! Nu är det så härligt att hon kan säga att hon är trött, vill mysa eller tom nu vill jag gå å lägga mig, har inte vant mig än ;)

Fogglossning har nu startat på riktigt, får de hur de utvecklas :( Hoppas ta mig iväg å simma nån dag här i veckan, det hjälper jätte mycket!

Imorgon är det Lucia :D -Jonna övar sånger för fult!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0