Hälsa

Jag & Stefan ska peppa varandra att få en bättre hälsa. Inte för att vi har problem men vi ska gå ner några kilo....jag lite mer ;)
Röra på mig har jag alltid gillat, men jag gillar även mat & godsaker :D
Nu när vi äter middag tar vi en portion, inte flera....man känner sig mätt efter ett tag. Jag äter alltid för fort, så de ska jag jobba på!
Vi lagar bra mat hemma så de behöver vi inte ändra på, vi dricker nästan alltid vatten till maten & kan räkna på våra händer hur ofta vi köper hem läsk. Nu är vi peppade båda 2 så håll tummarna för oss :)
Stefan gillar att cykla & funderar på att köpa en ny cykel, de tycker jag han ska!! :D
Jag kör på med mina promenader & simning så får vi se hur de går och vad jag lägger till sen.

See ya!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Är man peppad och verkligen vill så går det! Och det är ni ju :-)

Kramar

2012-04-13 @ 07:25:15
URL: http://helenasfamiljohem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0