Nytto-dag

Idag har Stefan jobbat kväll å vi har hunnit med mycket på dagen. Vi har känt oss riktigt duktiga....skön känsla.

Har även varit en dag som jag gruvat mig för, en jobbig sak. Men de gick bra, lite tårar men de var mest av lyckan , ni vet ....de är oxå en skön känsla- spänningar som släpper, bra besked (som man trodde det värsta om) & ett nytt kapitel.

Har även haft många fina stunder med 2 av dom bästa i mitt liv

Nu ska jag snart krypa ner i mina nya och jävligt snygga sängkläder :))


Kommentarer
Postat av: Helena

Skönt att det du gruvat dig över gick bra! Alltid skönt att kunna lämna sånt bakom sig!

Hoppas du sov gott i dom snygga lakanen ;-)



Kramar

2012-04-04 @ 15:30:09
URL: http://helenasfamiljohem.blogspot.com
Postat av: Erika

Tack för alla dina fina kommentarer Linda så himla kul att få.



Jag har en liten aning om vad det kan handla om kanske då jag sj har något liknande i mitt livo ch gruvar mig för hur nästa besök ska bli då det varit längesen.



Inte säker på men anar lite. Skönt att det gick och att du kanske nu kan gå vidare lite.



Kram

2012-04-04 @ 18:12:50
URL: http://erikasskafferi.blogg.se/
Postat av: Linda

Helena: De var asnice :D



Erika: Tycker om att lämna avtryck :)



Kram på er!

2012-04-04 @ 20:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0