Nu är han ÄNTLIGEN här!!!!

Den 14 Februari 2012 Kl.18.02 Föddes våran Sigge Wiktor Lagercrantz, 53 cm lång och 4270 gram.
Att han var en Sigge var de ingen tvekan om =)



Själva förarbetet innan han kom var lika långdraget som med syrran men förlossningen var helt underbar!!!
Kanske berättar mer om den sen, finns mycke gobitar. Sen var de ju den tråkiga biten oxå. Men i det stora hela känns det så himla bra, vilken revansch....min mentala resa gav utdelning :)
Tänk att jag vågade föda igen!
11 Dagar blir han nu å ÄLSKAD till tusen. Imorgon börjar Sterfan jobba igen å jag får känna på livet som 2 barnsmamma! I love it :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken sötnos han är!!!

Livet som tvåbarnsmor är underbart, du har allt att se fram emot :-)

Hoppas vi snart ska kunna ses så jag får snusa lite på honom <3

2012-02-25 @ 22:53:59
URL: http://helenasfamiljohem.blogspot.com
Postat av: Malin

Så galet söt, han ser så bestämd/klok ut där på bilden...Kramis

2012-02-26 @ 09:52:13
Postat av: Erika

Så himla fin liten kille verkligen och som jag längtar efter en egen liten familj. Jag hoppas det inte dröjer allt för länge.



Tack det uppskattades av vännerna också. Och det var ett tag sedan jag bakade nu och det var riktigt kul.

Kram

2012-03-01 @ 11:04:51
URL: http://erikasskafferi.blogg.se/
Postat av: Erika

Härligt Linda det ska man göra. jag sjunger också så ibland till musik eller mtv. Och oftast när ingen ser :D

2012-03-01 @ 11:23:10
URL: http://erikasskafferi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0