Så lätt att glömma

En del människor går igenom livet med så mycket motstånd, sorg och ständig smärta. Andra hamnar i mitten å en del upplever inte att de har några som helst problem i hela världen.
Om jag tänker på massor av människor som finns i mitt liv eller som passerat förbi har vi fantastiska historier att berätta för varandra, de kan ju vara helt underbara eller väldigt hemska men det viktiga är väl att man kan lära sig något av dem, skaffa sig mer förståelse och respekt för varandra. Vara den som bara lyssnar eller ger råd om någon vill ha det.

En del saker som ni varit med om kommer jag aldrig att kunna förstå, bara ana att det kändes hemsk, roligt, fantastiskt osv.

Igår var jag med om en sak som var så fin och ett minne jag kommer bära med mig.



Jonna köpte den här till Sigge :) Hon fick pengar av mig och betalade själv. Höll hårt om den enda tills vi kom hem å hon ställde den i hans säng<3

Kommentarer
Postat av: Anette

Hon är för go ern lilla Jonna vill att lillebror ska få en gosig nalle i sin säng.. <3<3<3

2012-02-03 @ 11:53:57
Postat av: Helena

Åh vad mysigt!!!! Det är ett sånt minne som gör en varm om hjärtat <3

2012-02-03 @ 11:58:16
URL: http://helenasfamiljohem.blogspot.com
Postat av: Annelie N

Så sant Linda... Man tar livet o andra människor så förgivet... Man kanske ska stanna upp i verkligen känna o tänka efter vad som händer runt om en... Vara lite mera lyhörd :o)

Föresten tror jag att ni inte behöver vänta i 2 veckor ;o) Åsså e jag snusasigen ;oD

<3 Kram min vän <3

2012-02-03 @ 12:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0