Jul & Nyår

Nu e de äntligen färdigt flängt hit å dit. Vi har haft de jätte bra men nu e de skönt å landa hemma♥
Julen spenderades i Undersåker hos min Mamma och Börje. Mina syskon Jonatan & Emma var oxå där. Man vet aldrig när de kommer ske nästa gång......allla samlade. Nu har de fasta förhållanden båda 2, så vem vet hur deras jul ser ut framöver ;)
Jag var rejält sjuk men underbart för Jonna ändå med så mycket uppmärksamhet :))
Hon fick sina efterlängtade skridskor på morgonen under granen å när vi gick ut fick hon även en pulka.. Så alla (inte jag) åkte pulka, snowracer och bräda....som barn på nytt!!
Sen blev de premiärtur på skridsko, jätte duktig tjej. Men besviken att hon inte kunde åka som Jonatan ;)
Kalle, Klappar, Mat och Kortspel.

Hem i nån dag sen vidare mot Ljungdalen å fira nyår. Den spenderades med Vänner & Stefans föräldrar. Jonna var nästa uppe till kl.23 men sen blev de för jobbigt ;)
Stefan & Jonna åkte lite skoter...jag tog mig en promenad, annars höll jag till i soffan....nu känner jag mig äntligen på fötter igen både i förkylning och på andra sätt. Hoppas det håller i sig nu!!!

Jag vill önska er alla ett riktigt Gott nytt år!!! Året kommer vara både sorg & glädje för er, men jag hoppas självklart mer åt det ljusa hållet.

Vi väntar med spänning på vår nya familjemedlem, och han heter Sigge tills motsatsen e bevisad =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0