Hejjjaaa!

Vart tar tiden vägen. Njuter av mina barn hemma, riktigt mysigt och ibland kaos, hehe
 
Jonna går på simskolan denna vecka, hon har gjort såna framsteg redan....vågade knappt få vatten i ansiktet å nu dyker hon. Idag ska jag vara med å plaska ;) Stefan har varit med 2 gånger. Jag och Sigge kollade på igår å Stefan såg road ut han med, hihi!
 
Nästa vecka ska Stefan ta med sig barnen till Ljungdalen utan mig Torsdag-Mån. Fan vilken ångest jag har, men det ska bli kul oxå. Jag ska en natt till Sundsvall på Gatufesten & på ett 30-års kalas här hemma =) Snacka om att gå ut hårt ;)

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Ja du får ha så jätte roligt gumman. Puss

2012-06-28 @ 06:35:40
Postat av: Erika

Vad roligt Linda att du ska ut och svänga lite. Hoppas du får det riktigt kul. kram

2012-07-03 @ 21:56:34
URL: http://rabarberkalas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0