Kalas

I helgen fyller Snorpan 4år, herregud va tiden går. Hon har längtat jätte mycket till denna födelsedag. Å hon vill jätte jätte gärna ha ett barnkalas, men hon får spara det till nästa år. Vi firar med släkt å familj på Lördag och på Söndag med vänner. Känns så bra att jag delat upp det, vi har ju inte så stort å våra familjer bor så långt bort så de ska va lunch för vissa & middag till andra.

Har fortfarande inte lyckats gå å lägga mig på dagen ännu,  dom gånger jag verkligen velat de då har Sigge inte velat. Å när möjlighet finns har jag kanske inte kännt för det eller så är det faktiskt grejer som ska fixas. Men de går så himla bra ändå än så länge.
De här med amma e inte riktigt min grej men jag kör på så länge det känns bra & därför är det viktigt för mig å få göra lite andra saker än å bara ligga i den där förbannade sängen ;)

Idag har jag städat lägenheten å de känns skönt att de e klart. Tar något varje dag nu inför kalaset. Hoppas min tjej kommer få en underbar dag<3

Bild från förra årets kalas


Kommentarer
Postat av: Camilla

ja det går så fort. Tea fyller ju 4 år om bara en månad. herregud vad det har gått fort.

ingen av mina kids har haft nåt barnkalas än... det brukar bli rätt mycket med bara släkten :P



hoppas hon får en kanon dag!

KRAM

2012-03-01 @ 11:40:38
URL: http://www.camas-bloppis.blogspot.com
Postat av: Erika

Ja hon har blivit stor tjej verkligen. Har ju inte sett henne irl sen hon var liten bäbis :D.



Tack för alla fina kommentarer du skriver i min blogg.



Jag längtar ju till tusen efter att bilda familj och det spelar ingen roll när bara jag får min lilla familj så kommer jag vara överlycklig.



Ja det är ju så med allt och jag sj passar bäst i att ha den mitt på medan andra mer i nacken :D.



Ja jag gillar dom mattorna väldigt mkt :D



2012-03-13 @ 11:23:20
URL: http://erikasskafferi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0