Känslor i stunden

Det kan verkligen vara svårt att utrycka sina känslor på ett sätt som andra skall förstå. Ett samtal öga mot öga, ett sms eller en status på FB. Det kommer alltid tolkas, funderas & analyseras på ett annat sätt eftersom vi tänker så olika. Jag tänker iallafal fortsätta vara precis som jag är, eller förändras som de blir.....som livet lär mig & så som jag vill vara just den tiden, i det samtalet eller kanske just den dagen. Man ska inte förändras för någon annans skull. Å när någon säger att du har förändrats behöver det ju inte vara negativt men det kan ju även vara så att du inte har ändrats just så som den personen vill.

Fortsätt vara just du om du är nöjd med dig själv och livet du lever, för det finns ingen som du<3

Kommentarer
Postat av: Erika

Så himla rätt Linda verkligen. Och om människor förväntar sig något särskilt utav en och sedan blir de besviken av resultatet för man är inte eller handlar inte som de hade tänkt sig, då kanske de ska se sig om efter andra jämlikar och tyvärr är det så. Man kan inte dra jämt med alla vilket är trist men då får man ägna tid och energi åt de som man drar jämt med sitället och glädja sig åt dem. <3

2012-03-26 @ 11:41:27
URL: http://erikasskafferi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0