Regn

Ligger i sängen och hör hur regnet smattrar mot fönsterblecket. Stefan e på jobb, Sigge halvsover å Jonna kollar på TV.
Har inte gjort annat än att byta bajsblöjor sen i söndags. Så det har varit riktiga "skitdagar"....

Hoppas på att träffa 2 vänner idag, & få glädjas med dom. Den ena har en resa att se fram emot & den andra har gjort saker hon inte trodde om sig själv, så strongt!!
Själv har jag en lite tung period så då e jag glad att jag kan vara glad för andras skull. Blir så less när folk inte kan vara det, hatar verkligen avundsjuka.

Nu ska jag göra det bästa av dagen med mina små<3



Kommentarer
Postat av: Pappa

Sötnosarna våra..

2012-05-24 @ 11:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0