Sjukstuga

Hoppas snart att sjukstugan tar slut. Är helt färdig egentligen, men går på nån sparlåga. Så övertrött att jag inte kan sova när jag får chansen.
Jonna gumman e friskförklarad, bara lite snor kvar :)
Sigge är bättre i febern men har haft över 40 :( då är man liten på jorden & man känner sig hjälplös som förälder.

Hämtade Jonna tidigare på dagis idag & vi åkte bara hon och jag till min syster. Kul å se vart hon ska bo nu :)
Hon klippte Jonna, de blev så bra. Hon vill aldrig sätta upp håret så det blev lite kortare nu till sommaren!
Stefan åkte nyss till jobbet, han har varit så gullig å förberett middag<3

Ha det så gott och ta hand om dem som får dig att må bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0