Varför??

Kan inte glömma en fråga som ställdes en gång. Varför bloggar man? Vad får man ut av det?
Ja, det finns säker hundra olika anledningar till varför man gör det och lika många varför man inte skulle vilja det.
Kan bara svara för mig själv: jag tycker det är skönt att få "lufta", berätta det jag själv vill och dela med mig av mina bilder, erfarenheter & tankar.
Sen finns det mycket jag kanske skulle vilja skriva men jag vill inte lämna ut vissa personer, sån är inte jag.
Sen det här med personangrepp, folk som bråkar i sina bloggar, nja...not my style ;)

Sen har vi vårt älskade & hatade Facebook. En del kan inte leva utan och andra inte med. En del "smyger" bara runt medans andra berättar när dom skiter. 1000 vänner eller 50? Gilla eller inte? Ironi eller allvar?

I love drama, give me drama ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0